Event begint op

23 okt 2018 | 09:00

We beseffen allemaal dat wanneer we als Nederlands bedrijf een vestiging of bijkantoor openen in België dat we ook met een andere context qua boekhouding, fiscaliteit en btw te maken krijgen. Verschil moet er zijn. Maar netjes op een rij krijgen waarmee we in onze Belgische administratie rekening moeten houden is vaak minder gemakkelijk.

Dit seminar heeft net tot doel u hierin wegwijs te maken. Zo gaan we onder andere in op (strengere) vormvereisten van een Belgische boekhouding, de verschillen qua vennootschapsbelasting, aandachtspunten qua btw, actualiteiten in de Belgische fiscaliteit, en veel meer.

Schrijf u dus snel in en laat u uitgebreid informeren!

Programma

  • 09.00 uur: Ontvangst
  • 09.30 uur: Hoofdlijnen van de Belgische boekhoud- en jaarrekeningwetgeving
  • 10.15 uur: Pauze
  • 10.30 uur: Boekhoudkundige aspecten bij specifieke posten van de jaarrekening en praktische toepassing Belgisch Boekhoudrecht
  • 11.15 uur: Invloed van btw op uw administratie
  • 12.00 uur: Lunch
  • 13.15 uur: Fiscale aspecten van ondernemen in België
  • 14.15 uur: Btw-aspecten bij ondernemen in België
  • 15.00 uur: Pauze
  • 15.15 uur: Actualiteiten
  • 16.00 uur: Q&A gevolgd door netwerkborrel

Locatie

Van der Valk Hotel Restaurant Princeville Breda

Princenhagelaan 5, 4813 DA Breda, Nederland

Deelname:

  • Leden NKVK-Beluned: € 220 (excl. btw) per persoon
  • Niet-leden: € 295 (excl. btw) per persoon

Inschrijving

Stuur een e-mail naar tom.vansteenkiste@nkvk.be om uw deelname te bevestigen

 

Met de medewerking van:

Start typing and press Enter to search